4 de marzo de 2012

DIÁLOGOS 3 [Radio 3-RNE] - Entrevista a Lito Vitale [10/01/1990]

Con esta entrada, comezo unha serie donde irei subindo edicións do mítico programa Diálogos 3 [Radio 3-RNE], presentado e dirixido por Ramón Trecet. As gravacións orixinais proceden de cintas de casetes que eu mesmo rexistrei naqueles anos. Unha vez dixitalizadas, as subirei á miña canle no Ivoox.

Os motivos que me levan a fazer isto son tres:
1º Hai algunha semana me liei nun grupo no facebook donde se rememoran todas as músicas que durante tantos anos pasaron por Diálogos 3.

2º Según unha conversación recente, mantida polo propio Trecet con integrantes deste grupo, non hai certeza de estes programas estean no arquivo sonoro de RNE.

3º Sei que outros ouvintes de Diálogos 3, algún deles integrantes do mencionado grupo do facebook, teñen rescatado e subidos moitos deses audios o que me anima a fazelo, coa miña pequena contribución, pero sobre todo, a fazcelo xa, dado que coas cintas de casete xa se sabe...

Na entrada que abre esta serie, escoitaremos unha entrevista ao músico arxentino Lito Vitale, que daquela contaba con 23 anos, e viña de publicar o seu album La Senda Infinita coa participación creativa do cuarteto que o levou ao éxito. O programa está repleto de intervencións telefónicas dos ouvintes e foi realizado un 10 de xaneiro de 1990, como era habitual, as 3 da tarde...

Todos os programas en: http://offmental.blogspot.com (novo blog temático!)



Ningún comentario:

Publicar un comentario

Comentando das vida ao blog. Adiante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...